به مناسبت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و در استمرار بزرگداشت نهضت عاشورا، مراسم عزاداری و سوگواری دهه دوم محرم در فرهنگسرای استاد شهریار برگزار گردید.